Även denna gång ses vi digitalt. För att anmäla dig till träffen; skriv ett meddelande till mikael@imposant.se eller skriv att du Kommer i eventet på Facebook och skriv din mejladress som kommentar.
En zoomlänk kommer att skickas ut innan eventet.
Upplägg och hålltider för träffen:
12.00 – 12.30 Checka in & hej
Vilka är vi och vad vill vi få ut av träffen och vad ska vi göra. Här får du gärna be om hjälp (kanske kolla din hemsida, LinkedIn eller annat du vill ha feedback)
12.30 – 14.00 Du får det gjort
Eget arbete och eventuellt hjälpa varandra.
14.00 – 14.30 Checka ut
Hur har det gått för oss? Vi berättar för varandra och ger tips, frågar och stöttar. Vi pejlar även av läget för ett nytt datum att ses.
Vad är Nu får vi det gjort?
Vi pratar om marknadsföring, bollar idéer och arbetar tillsammans. När vi slår våra kloka huvuden ihop, hjälps åt och agerar bollplank åt varandra kommer vi framåt och får bättre resultat.
Det här får du ut av träffen:
- Du får det gjort
- Bollplank för just din fråga
- Hjälpa andra med sina frågor
- I förlängningen: bättre marknadsföring, mer exponering, fler kunder, högre försäljning och slutligen kan du chilla i en gigantisk hög med pengar
Vi brukar hålla på 12:00 – 14:30.
Målgrupp: Små företag eller bolag som inte har en egen marknadsansvarig eller en hel avdelning. Vi avböjer ML-företag och andra typer av pyramidspel eller affärsnätverkare.
Våra deltagare har fixat tidsstyrda inlägg på Facebook, skrivit blogginlägg, definierat målgrupper i sociala medier, fått uppslag på videoinlägg, korrekturläst varandras webbsidor, bollat innehåll till LinkedIN och skissat på nya strategier för sin marknadsföring.