• Anmälan
  • Kostnadsfritt
  • Publikt
  • Samarbete

Nu får vi det gjort (3 av 4)

Vi arbetar enligt ett koncept som arbetats fram och förfinats under flera år. Deltagarna lär sig marknadsföra sina företag och arbetar praktiskt med att få det gjort.

Träffarna är framförallt arbetsmöten – inte nätverksträffar.

Vi hjälper varandra, agerar bollplank och diskuterar oss fram till en bra lösning för ditt företag. Konceptet är specifikt utformat för dig som driver ett mindre bolag eller har marknadsföringsansvar i en större organisation.

Struktur

10.00 Hej & check-in
10.30 Du får det gjort
11:40 Avslutning

Under hösten 2021 kör vi fyra träffar (de första två var i september och oktober). Vi rekommenderar skarpt att du anmäler dig till flera tillfällen i rad, för att få bra kontinuitet och maximera resultaten av Nu får vi det gjort.

Var & när?

Vi träffas klockan 10:00 här på Creative House. Varje träff är två timmar lång och större delen av tiden ägnar du åt att marknadsföra ditt företag.

Ta gärna med en matlåda, för våra deltagare brukar stanna kvar efteråt och äta lunch tillsammans.

Fjärde och sista träffen under 2021 är den 7 december.

Vad kan jag förvänta mig?

Våra deltagare har fixat tidsstyrda inlägg på Facebook, skrivit nyheter till sin webbplats, definierat målgrupper i sociala medier, skrivit manus till videoinlägg, korrekturläst varandras webbsidor, bollat innehåll till LinkedIN och skissat på nya strategier för sin marknadsföring.

Värdar

Mikael Enmalm, Josephine Hedlund, Inger Lundin och Karin Bäck.

Ja, klart att jag anmäler mig:

mikael@imposant.se